Етикети

, , , ,

Това е първият ми професионален проект.  Какво означава „професионален проект“ ли? Ами това е проект, който си успял да завършиш и да си го продал на някого. Вярно, че не е кой знае какво, но все пак хората , които се занимават със „сайтаджийство“ знаят какво е да имаш идея, дизайн и др. и всичко това да се „осакати“ от клиента. За да ме разберете по ясно ще ви дам пример: да учиш в художествената гимназия и братчето/сестричето ти да те накара да му нарисуваш къща, защото това му било домашното. Разбира се ще ви е доста скучно да нарисувате четири черти и един покрив, при положение, че сте свикнали да рисувате мноооооого по-добре.

Как се стигна до реализирането на този продукт ?

Ами, един следобед както си разкарвах кучето навън, ми се обади телефона. От другата страна беше женски глас, доста интелигентно ми звучеше и ми каза, че са харесали мои проекти и искат да работим заедно. Само да вметна, че проектите, които те са харесали, са ми били домашни от курса по Фотошоп за уеб, видео и печат, воден от лекторът Николай Михайлов.

Та, разбрахме се ние, видяхме се, поговорихме си какви идеи имат и определихме срокове, за мое щастие, изпреварих срока за предаване, от което беше радостен и клиента.

Така благодарение на Савина и Бисер (това бяха клиентите), аз успях да реализирам първия ми проект.

Ето и линк към сайта:

www.labels.rfid.bg